Mijn facturen

Voor een nog betere koopervaring voor uw klanten hebt u besloten om zich aan te sluiten bij Monizze. Maar wat kost dat u echt? Welke facturen moet u betalen en hoe gebeuren de terugbetalingen?

 

Moet ik facturen betalen?

Als u betalingen met de kaart van Monizze (voor de voordelen Maaltijd, Eco, Cadeau en Consumptie) aanvaardt in uw handelszaak, hoeft u geen facturen te betalen. U betaalt immers geen activatiekosten of abonnementskosten. U moet alleen de transactiekosten betalen, die direct worden ingehouden op het moment dat de gebruiker zijn betaling doet. Dit zijn de ingehouden percentages:

  • 1% van het bedrag van de transactie in het geval van Maaltijdcheques (met een minimum van € 0,045)
  • 2,75% van het bedrag van de transactie in het geval van Ecocheques en Cadeaucheques
  • De beheerskosten van de Consumptiecheques hangen van uw activiteiten af

Elke maand ontvangt u een rekeningoverzicht met daarop alle transactiekosten.

Voor uw aansluiting bij het Activ’ platform ontvangt u geen factuur. We vragen u om op het einde van de maand een factuur te sturen naar onze technische partner Hexeko (info@hexeko.com) met alle boekingen tegen het basistarief min de commissie die wij innen.

 

Hoe gebeuren de terugbetalingen?

De transactiekosten worden meteen ingehouden op het moment van de betaling. Vervolgens wordt u binnen 48 uur (werkdagen) uitbetaald.
Ook op uw maandelijkse rekeningoverzicht vindt u informatie over die terugbetalingen terug.

Wat uw aansluiting bij het Activ’ platform betreft, wordt uw factuur, die naar onze technische partner Hexeko werd gestuurd, binnen de 15 dagen na de ontvangst van de betaling van de klant betaald.

 

 

Vindt u geen antwoord op uw vraag over het beheer van uw facturen na uw aansluiting bij Monizze? Neem contact met ons op.