Mijn Monizze-kaart

Geniet u als werknemer van elektronische Maaltijd-, Eco-, Cadeaucheques en/of Consumptiecheques van Monizze? Hier vindt u alle antwoorden op uw vragen over het gebruik van uw kaart.

Als u van het Activ’ voordeel geniet, ontvangt u geen Monizze-kaart. U kunt via het Activ’ onlineplatform van dit voordeel genieten. Op dat platform kunt u meteen uw sport-, cultuur- en ontspanningsactiviteiten boeken en ervoor betalen.

 

Naar welk adres wordt mijn Monizze-kaart verzonden?

Na bestelling wordt uw kaart verzonden naar het postadres van uw bedrijf, tenzij uw werkgever uitdrukkelijk iets anders vroeg. De kaart wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.

 

Hoe kan ik ze activeren?

Voor de activering van uw kaart hebt u twee mogelijkheden:

  • Per sms: stuur naar het nummer 8844 de activatiecode vermeld in de begeleidende brief bij uw kaart.
  • Via uw klantenzone “myMonizze”: surf naar mymonizze.be en klik op “Activeer kaart”. U kunt dan de gevraagde velden invullen. Vervolgens ontvangt u een bevestigingsmail met uw wachtwoord. Daarmee kunt u zich aanmelden in uw klantenzone.

 

Hoe wordt de kaart opgeladen?

Wij zorgen voor het opladen van uw kaart zodra wij de bestelling van uw werkgever hebben ontvangen. U ontvangt dan via e-mail (nadat u in uw persoonlijke account myMonizze uw e-mailadres hebt toegevoegd) en/of via sms (naargelang de voorkeur van uw werkgever) de bevestiging dat uw cheques op uw kaart werden gezet.

Vraag aan uw werkgever gerust meer informatie over het aantal toegekende cheques of de waarde ervan.

 

Hoe kan ik bij verlies of diefstal mijn kaart blokkeren?

Is uw Monizze-kaart verloren of gestolen? Er zijn verschillende manieren om ze meteen te blokkeren:

  • Via de mobiele app (beschikbaar voor iOS en Android)
  • Online door te klikken op “Kaart blokkeren” in uw klantenzone
  • Telefonisch op het nummer +32 (0)78/05.33.77 (van maandag tot zaterdag tussen 9 en 18 uur)
  • Telefonisch door te bellen naar Card Stop op het nummer +32 (0)70/34.43.44 (7 dagen op 7 de klok rond)

Uw werkgever kan uw kaart ook zelf blokkeren via zijn eigen klantenzone.

 

Wat moet ik doen als mijn kaart beschadigd, defect of geweigerd is?

Als uw kaart beschadigd, defect of geweigerd is, stuur ze dan per post naar ons adres: Roger Vandendriesschelaan 18, 1150 Sint-Pieters-Woluwe. Na enkele tests bestellen wij indien nodig een nieuwe kaart voor u.

 

Vindt u geen antwoord op uw vraag over uw kaart van Monizze? Neem contact met ons op.