FAQ

  • Commerçant

Mijn klantenzone

Als werkgever kunt u in de klantenzone van Monizze uw bestellingen plaatsen, uw facturen beheren en een overzicht van de situatie van uw werknemers bekijken. Via dat portaal kunt u ook de domiciliëringsdienst activeren.  

Hoe kan ik inloggen?

Klik op de knop “Aanmelden” in de rechterbovenhoek van het scherm om als werkgever in te loggen op uw klantenzone van Monizze. Klik daarna op de optie "Klantenzone". Tot slot moet u zich alleen nog identificeren aan de hand van uw gebruikersnaam en het wachtwoord die in uw welkomstmail stonden. Na het invullen van die informatie hebt u toegang tot uw specifieke gegevens als werkgever.  

Hoe kan ik andere medewerkers toegang verlenen?

Gelieve ons een e-mail te sturen op het adres supportclient@monizze.be om een nieuwe beheerder toegang te verlenen. Die e-mail moet de volgende informatie bevatten:
  • De naam van het bedrijf in kwestie
  • De voornaam van de nieuwe beheerder
  • Diens achternaam
  • Diens e-mailadres
  • Diens gsm-nummer
Uw medewerker zal vervolgens een bevestigings- en welkomstmail ontvangen met daarin zijn gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen op de klantenzone van Monizze.  

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Als u uw wachtwoord voor het inloggen op uw klantenzone vergeten of verloren bent, klik dan op "Wachtwoord vergeten?" in het scherm waar u moet inloggen. Vul daarna in het daarvoor voorziene veld uw e-mailadres in. De instructies voor het resetten van uw wachtwoord worden vervolgens via e-mail aan u bezorgd.  

Hoe kan ik mijn facturen raadplegen en downloaden?

Voor het raadplegen van uw facturen moet u gewoon inloggen op uw klantenzone. Surf na het aanmelden naar het tabblad "Facturen" en klik daar op de optie "Weergeven" om ze te bekijken. Klik op het factuurnummer om een bepaalde factuur te downloaden.  

Hoe kan ik mijn facturen via domiciliëring betalen?

Wilt u tijd winnen door uw facturen van Monizze via domiciliëring te betalen? Die dienst kunt u gemakkelijk activeren door in te loggen op uw klantenzone. Surf daarvoor naar het tabblad "Werkgever", klik daar op "Betaling" en download de domiciliëringsopdracht door te klikken op "Mandaat downloaden". Daarna moet u dat ingevulde formulier aan uw bank bezorgen zodat die het kan verwerken. Gelieve ons na de registratie van de domiciliëring door uw bankier een kopie van de bevestiging van de domiciliëring (een stempel van de financiële instelling en een elektronisch bewijs van de registratie volstaan) te bezorgen op het adres supportclient@monizze.be. Na ontvangst van die documenten door onze diensten wordt de domiciliëring geactiveerd.   Vindt u geen antwoord op uw vraag over de klantenzone van Monizze? Neem contact met ons op.