Ontdek uw gloednieuwe mobiele Monizze-app!

close

FAQ

Hoe kunnen wij u als handelaar helpen met uw facturen?

Verfijn uw zoekopdracht

Hoe gebeuren de uitbetalingen?

De transactiekosten die u als handelaar betaald, worden meteen ingehouden op het moment van de transactie. Vervolgens wordt u binnen 2 werkdagen uitbetaald. 

Op de maandelijkse factuur die u ontvangt, vindt u informatie over de uitbetalingen en transactiekosten terug.  

Wat uw aansluiting bij het Activ’ platform betreft, wordt uw factuur, die naar onze technische partner Hexeko werd gestuurd, binnen de 15 dagen na betaling van de klant betaald.

Moet ik de facturen die ik ontvang betalen?

De facturen die u van Monizze als handelaar ontvangt, moet u niet betalen. Als handelaar betaalt u bij Monizze geen activatiekosten of abonnementskosten. U betaalt enkel een transactiekost, die direct wordt ingehouden op het moment dat er een betaling plaatsvindt met Monizze. Elke maand ontvangt u een factuur met een overzicht van alle transacties en transactiekosten. 

Wanneer ontvang ik mijn Monizze factuur?

U ontvangt telkens in het begin van de maand een factuur met een overzicht van de transacties van de afgelopen maand via uw betaalterminal(s), de betaalde transactiekosten en de bedragen die aan u werden uitbetaald.  

Geen factuur ontvangen? Dat wil zeggen dat er geen Monizze-transacties hebben plaatsgevonden de vorige maand.   

Voor uw aansluiting bij het Activ’ platform ontvangt u geen factuur. We vragen u om op het einde van de maand een factuur te sturen naar onze technische partner Hexeko (info@hexeko.com) met alle boekingen tegen het basistarief en de commissie ervan af te trekken.

Vindt u het antwoord op uw vraag niet?

Contacteer onze experts