Ontdek uw gloednieuwe mobiele Monizze-app!

close

FAQ

Hoe kunnen wij u als handelaar helpen met uw persoonlijke gegevens?

Verfijn uw zoekopdracht

Wat moet ik doen als ik een handelszaak overneem waar Monizze al aanvaard wordt? 

Als u een handelszaak overneemt waar Monizze al aanvaard wordt, moet u alsnog een aansluitingsaanvraag indienen. Het indienen van een nieuwe aanvraag zorgt ervoor dat alle gegevens worden geüpdatet in ons systeem (uitbetalingsinformatie, contactgegevens, …).   

U kunt zich aansluiten via deze link.

Wat moet ik doen als ik mijn activiteiten stopzet?

Als u uw activiteiten stopzet en Monizze niet langer zal aanvaarden via uw terminal of online webshop, gelieve Monizze daar dan zo snel mogelijk van op de hoogte te brengen via shop@monizze.be

Wat moet ik doen als mijn adres verandert?

Als uw adres veranderd is sinds uw aansluiting, stuur ons dan een e-mail op shop@monizze.be met daarin de volgende informatie:  

  • De naam van uw zaak 
  • Het ondernemingsnummer of aansluitingsnummer dat op uw factuur staat  
  • Uw vorig adres 
  • Uw nieuw adres 

Wat moet ik doen als mijn bankrekeningnummer verandert?

Als uw bankrekeningnummer veranderd is sinds uw aansluiting, stuur ons dit formulier volledig ingevuld en ondertekend per e-mail op shop@monizze.be .

Vindt u het antwoord op uw vraag niet?

Contacteer onze experts