Ontdek uw gloednieuwe mobiele Monizze-app!

close

FAQ

Hoe kunnen wij u als werknemer helpen met uw saldo en transacties?

Verfijn uw zoekopdracht

Wat als ik Monizze cheques erf?

Als één van uw familieleden overlijdt, stuur ons een e-mail naar support@monizze.be. Gelieve bij te voegen: 

  • Een kopie van de overlijdensakte 
  • Een kopie van een verklaring van erfrecht 

Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op. 

Hoe word ik geïnformeerd wanneer mijn cheques worden opgeladen?

Zodra er cheques op uw Monizze-account opgeladen zijn, ontvangt u een bevestiging via e-mail (indien uw e-mailadres toegevoegd is in uw MyMonizze-account) en/of sms (afhankelijk van de keuze van uw werkgever).  

Hoe lang zijn de verschillende extralegale voordelen geldig?

Alle extralegale voordelen hebben een gelimiteerde geldigheidsduur. Wees gerust, ons systeem zal tijdens uw transacties eerst uw oudste cheques gebruiken.  

  • Maaltijd- en cadeaucheques zijn 12 maanden geldig, vanaf de datum waarop ze op de kaart geladen zijn.   
  • Ecocheques zijn 2 jaar geldig, vanaf de datum waarop ze op de kaart geladen zijn.  
  • Consumptiecheques/Coronapremie zijn geldig tot 31 december 2022.   
  • Activ’ is 15 maanden lang geldig, van 1 juli van het lopende jaar tot en met 30 september van het daaropvolgende jaar.  

U kunt de geldigheidsduur van uw voordelen op elk moment nakijken via MyMonizze (op de startpagina) of via de mobiele app (door op het gewenste product te klikken).  

Hoe kan ik een transactie van de ene soort cheques naar een andere overzetten? 

Als u met uw maaltijd- of ecocheques hebt betaald terwijl u uw coronapremie of cadeaucheques wou gebruiken, kunt u een transactie van de ene soort cheques naar de andere transfereren.  

Meld u aan op de Monizze-app en open uw transactiehistoriek door op het icoontje van een van uw cheques te drukken. Selecteer de transactie die u wilt transfereren en druk op “Overboeken naar een andere rekening.” Als het saldo van uw cadeaucheques of coronapremie hoog genoeg is om de volledige transactie terug te betalen, kunt u deze soort cheques selecteren. Druk op “Bevestig transfer” om het proces te voltooien. Het bedrag wordt afgehaald van uw coronapremie- of cadeaucheque-saldo en overgeschreven naar uw andere cheques.  

Deze functionaliteit is enkel beschikbaar voor transacties van de laatste 60 dagen. Het is niet mogelijk om een transactie naar uw maaltijd- of ecocheques over te zetten. Dit is omdat u met deze cheques respectievelijk enkel voeding of milieuvriendelijke producten koopt. 

Hoe kan ik mijn transacties raadplegen? 

Er zijn verschillende mogelijkheden om uw transacties te raadplegen:  

  • Via de Monizze-app: op de homepagina klikt u op het product waarvoor u uw transacties wilt raadplegen.   
  • Via uw MyMonizze-account: onder het tabblad “transacties” vindt u een overzicht van de transacties van het afgelopen jaar.  
  • Via de app van één van onze partners (KBC/CBC mobile, Belfius, Payconiq of Joyn)  
  • Via SMS: stuur MT naar 3377 (€ 0,15 per verzonden en ontvangen sms) 
  • Om uw Activ’ transacties te raadplegen, gaat u naar het Activ’-platform en klikt u op “Transacties”.  

Hoe kan ik mijn saldo raadplegen?

Er zijn verschillende mogelijkheden om uw saldo te raadplegen:  

  • Via de Monizze-app (IOS of Android)  
  • Via uw MyMonizze-account
  • Via de app van één van onze partners (KBC/CBC mobile, Belfius, Payconiq of Joyn)  
  • Via SMS: stuur MS naar 3377 (€0,15 per gestuurde en ontvangen sms)  
  • Via het kassaticket dat u ontvangt in bepaalde winkels na een transactie met uw Monizze-kaart  
  • Door te bellen naar het nummer 0800/212.17 

Vindt u het antwoord op uw vraag niet?

Contacteer onze experts