Wat moet ik doen als een werknemer mijn bedrijf verlaat?
Wanneer een werknemer uw onderneming verlaat, raden wij u aan om dit in uw klantenzone aan te geven. Dit doet u via het tabblad “Werknemers”. In het profiel van de desbetreffende werknemer klikt u op de knop “einde samenwerking” en bevestigt u.
De Monizze-kaart van de werknemer wordt niet geblokkeerd door de beëindiging van het contract. De Monizze-kaart en cheques kunnen verder gebruikt worden.
Opgelet: blokkeer de Monizze-kaart van de werknemer zeker niet. Als de Monizze-kaart geblokkeerd is, kan de werknemer zijn cheques niet meer gebruiken.
Wat moet ik doen als ik een nieuwe werknemer in dienst neem?
Heeft uw bedrijf net een nieuwe werknemer aangeworven? Er zijn dan twee situaties mogelijk:
- Uw nieuwe werknemer is al in het bezit van een actieve Monizze-kaart:
De werknemer kan de actieve Monizze-kaart blijven gebruiken, er is geen nieuwe kaart nodig. U dient de nieuwe werknemer enkel toe te voegen aan uw bedrijf. Dit doet u via uw klantenzone onder het tabblad “Werknemers” via de knop “Werknemer toevoegen”. Nadat u de gegevens van de werknemer hebt ingevuld, zal ons systeem de actieve kaart van de werknemer automatisch aan uw bedrijfsaccount linken. - Uw nieuwe werknemer heeft nog geen Monizze-kaart:Bestel een nieuwe kaart via de startpagina van uw klantenzone onder “Kaarten bestellen”.