Wie bent u?
Wat is het voordeel als ik Monizze partner word?
Als Monizze partner geniet u van verschillende unieke voordelen. Zo krijgt u toegang tot verschillende digitale tools. Daarnaast verhoogt u de toegevoegde waarde voor uw klanten en wordt u door het partnerschap maximaal ontlast van administratie.
Contacteer ons partner-team via partner@monizze.be om toegang te krijgen.
Hoe kan ik mijn Monizze-kaart blokkeren bij verlies of diefstal?
Is uw Monizze-kaart verloren of gestolen? Er zijn verschillende manieren om ze meteen te blokkeren:
- Via de mobiele app onder “Mijn Kaarten”
- Via MyMonizze op de startpagina via “Kaart blokkeren”
- Via onze klantendienst via het nummer +32 (0)78 05 33 77 (van maandag tot zaterdag tussen 9 en 18 uur). Vergeet uw rijksregisternummer niet klaar te houden wanneer u ons contacteert.
- Telefonisch door te bellen naar Card Stop op het nummer +32 (0)78 170 170 (7 dagen op 7 de klok rond)
Uw werkgever kan uw kaart ook zelf blokkeren via zijn eigen klantenzone.
Wat moet ik doen om Monizze te aanvaarden via mijn betaalterminal(s)?
Waar kan ik betalen met de Monizze ecocheques?
Hoe breng ik als Monizze partner een klant aan?
Dit doet u volledig automatisch via onze op maat gemaakte partnerpagina, of per mail via uw vaste contactpersoon. U kan ook steeds een mail sturen naar partner@monizze.be.
Contacteer ons partner-team om uw partnerpagina aan te maken.