Wie bent u?
Populaire vragen
Wat moet ik doen om Monizze te aanvaarden via mijn betaalterminal(s)?
Hoe kan ik inloggen op MyMonizze en de Monizze-app?
Inloggen op uw persoonlijk account via de MyMonizze website of de Monizze-app is heel eenvoudig:
- Ga naar uw MyMonizze account of open de Monizze-app.
- Vul het e-mailadres of gsm-nummer in waarmee u uw Monizze-kaart geactiveerd hebt.
- Vul uw persoonlijk wachtwoord in. Bent u uw wachtwoord vergeten? Volg dan deze instructies.
Als Monizze partner, welke voordelen hebben mijn klanten?
Onze gemeenschappelijke klanten genieten van een uitstekende dienstverlening dankzij onze digitale oplossingen. Dit tegen een zeer concurrentiële prijs.
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord voor mijn klantenzone aanvragen?
Als u uw wachtwoord vergeten bent, stelt u een nieuw wachtwoord in via de knop “Wachtwoord vergeten”. U dient uw e-mailadres te bevestigen in het daarvoor voorziene veld. De instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord worden vervolgens per mail verstuurd.
Waar kan ik betalen met mijn Monizze maaltijd-, eco- en cadeaucheques?
Er bestaan 3 mogelijkheden om uw maaltijd-, eco– en cadeaucheques uit te geven:
- In een winkel, met uw Monizze-kaart: Er zijn meer dan 30.000 handelszaken in België die de Monizze-kaart aanvaarden.
- Online, via uw MyMonizze-account
- Via Dealzz, ons online voordelenplatform