Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.
Wat kan ik kopen met ecocheques?
Ecocheques mogen uitsluitend gebruikt worden om ecologische producten of diensten aan te kopen. De Nationale Arbeidsraad (NAR) stelt de lijst met producten en diensten op die met ecocheques gekocht kunnen worden.
De Monizze ecocheques worden aanvaard in een groot netwerk van grote ketens, maar ook in lokale handelszaken. Daarnaast betaalt u met de ecocheque ook online voor aankopen bij verschillende webshops.
Ontdek ons offline netwerk hier.
Ontdek ons online netwerk hier.
Als Monizze partner, welke voordelen hebben mijn klanten?
Onze gemeenschappelijke klanten genieten van een uitstekende dienstverlening dankzij onze digitale oplossingen. Dit tegen een zeer concurrentiële prijs.
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord voor mijn klantenzone aanvragen?
Als u uw wachtwoord vergeten bent, stelt u een nieuw wachtwoord in via de knop “Wachtwoord vergeten”. U dient uw e-mailadres te bevestigen in het daarvoor voorziene veld. De instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord worden vervolgens per mail verstuurd.
Ik heb mijn aanvraagformulier ingediend om Monizze te aanvaarden via mijn betaalterminal. Wanneer kan ik Monizze aanvaarden?
Na ontvangst van uw aanvraag, zorgt Monizze voor de volledige opvolging. Wij contacteren uw terminalleverancier om Monizze te configureren op uw betaalterminal. Dit gebeurt steeds binnen de 10 werkdagen, van op afstand en zonder dat uw tussenkomst vereist is.