Wat moet ik doen om Monizze te aanvaarden via mijn betaalterminal(s)?
Hoe kan ik inloggen op mijn Monizze-account en de Monizze-app?
Inloggen op uw persoonlijk account via de Monizze website of de Monizze-app is heel eenvoudig:
- Ga naar uw Monizze account of open de Monizze-app.
- Vul het e-mailadres of gsm-nummer in waarmee u uw Monizze-kaart geactiveerd hebt. Bent u uw gebruikersnaam vergeten? Volg dan deze instructies.
- Vul uw persoonlijk wachtwoord in. Bent u uw wachtwoord vergeten? Volg dan deze instructies.
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik op “Wachtwoord vergeten” wanneer u wilt inloggen op uw Monizze-account via de mobiele applicatie of de Monizze-website. K kies één van onderstaande mogelijkheden om een nieuw wachtwoord in te stellen:
- Via uw e-mailadres
- Via uw gsm-nummer
U ontvangt een link of code via mail of SMS om uw nieuw wachtwoord in te stellen.
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord voor mijn klantenzone aanvragen?
Als u uw wachtwoord vergeten bent, stelt u een nieuw wachtwoord in via de knop “Wachtwoord vergeten”. U dient uw e-mailadres te bevestigen in het daarvoor voorziene veld. De instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord worden vervolgens per mail verstuurd.
Hoe kan ik inloggen op mijn klantenzone?
U logt zich in op uw klantenzone met uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord die u bij uw opstart bij Monizze hebt ontvangen.
- Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuw wachtwoord instellen via de knop “Wachtwoord vergeten”.
- Als u uw e-mailadres vergeten bent, kunt u één van onze experten contacteren via dit contactformulier.