Wie bent u?
Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.
Hoe breng ik als Monizze partner een klant aan?
Dit doet u volledig automatisch via onze op maat gemaakte partnerpagina, of per mail via uw vaste contactpersoon. U kan ook steeds een mail sturen naar partner@monizze.be.
Contacteer ons partner-team om uw partnerpagina aan te maken.
Waar kan ik betalen met de Monizze ecocheques?
Hoe kan ik mijn Monizze-kaart blokkeren bij verlies of diefstal?
Is uw Monizze-kaart verloren of gestolen? Er zijn verschillende manieren om ze meteen te blokkeren:
- Via de mobiele app onder “Mijn Kaarten”
- Via MyMonizze op de startpagina via “Kaart blokkeren”
- Via onze klantendienst via het nummer +32 (0)78 05 33 77 (van maandag tot zaterdag tussen 8u30 en 18 uur). Vergeet uw rijksregisternummer niet klaar te houden wanneer u ons contacteert.
- Telefonisch door te bellen naar Card Stop op het nummer +32 (0)78 170 170 (7 dagen op 7 de klok rond)
Uw werkgever kan uw kaart ook zelf blokkeren via zijn eigen klantenzone.
Ik heb mijn aanvraagformulier ingediend om Monizze te aanvaarden via mijn betaalterminal. Wanneer kan ik Monizze aanvaarden?
Na ontvangst van uw aanvraag, zorgt Monizze voor de volledige opvolging. Wij contacteren uw terminalleverancier om Monizze te configureren op uw betaalterminal. Dit gebeurt steeds binnen de 10 werkdagen, van op afstand en zonder dat uw tussenkomst vereist is.