Hoe kan ik inloggen op mijn Monizze-account en de Monizze-app?
Inloggen op uw persoonlijk account via de Monizze website of de Monizze-app is heel eenvoudig:
- Ga naar uw Monizze account of open de Monizze-app.
- Vul het e-mailadres of gsm-nummer in waarmee u uw Monizze-kaart geactiveerd hebt. Bent u uw gebruikersnaam vergeten? Volg dan deze instructies.
- Vul uw persoonlijk wachtwoord in. Bent u uw wachtwoord vergeten? Volg dan deze instructies.
Ik heb mijn aanvraagformulier ingediend om Monizze te aanvaarden via mijn betaalterminal. Wanneer kan ik Monizze aanvaarden?
Na ontvangst van uw aanvraag, zorgt Monizze voor de volledige opvolging. Wij contacteren uw terminalleverancier om Monizze te configureren op uw betaalterminal. Dit gebeurt steeds binnen de 10 werkdagen, van op afstand en zonder dat uw tussenkomst vereist is.
Hoe kan ik mijn Monizze-kaart blokkeren bij verlies of diefstal?
Is uw Monizze-kaart verloren of gestolen? Er zijn verschillende manieren om ze meteen te blokkeren:
- Via de mobiele app onder “Mijn Kaarten”
- Via MyMonizze op de startpagina via “Kaart blokkeren”
- Via onze klantendienst via het nummer +32 (0)78 05 33 77 (van maandag tot zaterdag tussen 8u30 en 18 uur). Vergeet uw rijksregisternummer niet klaar te houden wanneer u ons contacteert.
- Telefonisch door te bellen naar Card Stop op het nummer +32 (0)78 170 170 (7 dagen op 7 de klok rond)
Uw werkgever kan uw kaart ook zelf blokkeren via zijn eigen klantenzone.
Ik wil mijn werknemers Monizze maaltijdcheques toekennen. Hoe kan ik klant worden?
Monizze klant worden kan via deze link .
Hoe breng ik als Monizze partner een klant aan?
Dit doet u volledig automatisch via onze op maat gemaakte partnerpagina, of per mail via uw vaste contactpersoon. U kan ook steeds een mail sturen naar partner@monizze.be.
Contacteer ons partner-team om uw partnerpagina aan te maken.