Hoe kan ik een nieuw wachtwoord voor mijn klantenzone aanvragen?
Als u uw wachtwoord vergeten bent, stelt u een nieuw wachtwoord in via de knop “Wachtwoord vergeten”. U dient uw e-mailadres te bevestigen in het daarvoor voorziene veld. De instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord worden vervolgens per mail verstuurd.
Ik heb mijn aanvraagformulier ingediend om Monizze te aanvaarden via mijn betaalterminal. Wanneer kan ik Monizze aanvaarden?
Na ontvangst van uw aanvraag, zorgt Monizze voor de volledige opvolging. Wij contacteren uw terminalleverancier om Monizze te configureren op uw betaalterminal. Dit gebeurt steeds binnen de 10 werkdagen, van op afstand en zonder dat uw tussenkomst vereist is.
Ik wil mijn werknemers Monizze maaltijdcheques toekennen. Hoe kan ik klant worden?
Monizze klant worden kan via deze link .
Waar kan ik betalen met mijn Monizze maaltijd-, eco- en cadeaucheques?
Er bestaan 3 mogelijkheden om uw maaltijd-, eco– en cadeaucheques uit te geven:
- In een winkel, met uw Monizze-kaart: Er zijn meer dan 30.000 handelszaken in België die de Monizze-kaart aanvaarden.
- Online, via uw MyMonizze-account
- Via Dealzz, ons online voordelenplatform
Hoe voeg ik extra terminals toe of verwijder ik een terminal?
Wanneer u een terminal wenst toe te voegen of te verwijderen, dient u een mail te sturen naar shop@monizze.be met onderstaande gegevens:
- Uw btw-nummer en/of aansluitingsnummer
- De nieuwe terminal ID (TID – deze bestaat uit 8 karakters)
Let op: bevindt de terminal zich op een ander adres? Ga dan naar “Hoe voeg ik een extra verkooppunt toe?”