Hoe kan ik mijn facturen via domiciliëring betalen?
Activeer gemakkelijk de domiciliëring via itsme met Twikey!
- Klik op de startpagina van uw klantenzone op “Domiciliëring”
- Klik op “Domiciliëring activeren”
- Controleer uw gegevens en klik op “Activeren op Twikey”
- Volg de stappen en bevestig uw domiciliëring via Itsme
- U ontvangt het ondertekende mandaat voor domiciliëring via e-mail
Of bekijk deze korte video om te weten hoe u de domiciliëring activeert!
Hoe breng ik als Monizze partner een klant aan?
Dit doet u volledig automatisch via onze op maat gemaakte partnerpagina, of per mail via uw vaste contactpersoon. U kan ook steeds een mail sturen naar partner@monizze.be.
Contacteer ons partner-team om uw partnerpagina aan te maken.
Ik wil mijn werknemers Monizze maaltijdcheques toekennen. Hoe kan ik klant worden?
Monizze klant worden kan via deze link .
Wat moet ik doen om Monizze te aanvaarden via mijn betaalterminal(s)?
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord voor mijn klantenzone aanvragen?
Als u uw wachtwoord vergeten bent, stelt u een nieuw wachtwoord in via de knop “Wachtwoord vergeten”. U dient uw e-mailadres te bevestigen in het daarvoor voorziene veld. De instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord worden vervolgens per mail verstuurd.