Wie bent u?
Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.
Hoe voeg ik extra terminals toe of verwijder ik een terminal?
Wanneer u een terminal wenst toe te voegen of te verwijderen, dient u een mail te sturen naar shop@monizze.be met onderstaande gegevens:
- Uw btw-nummer en/of aansluitingsnummer
- De nieuwe terminal ID (TID – deze bestaat uit 8 karakters)
Let op: bevindt de terminal zich op een ander adres? Ga dan naar “Hoe voeg ik een extra verkooppunt toe?”
Wat kan ik kopen met ecocheques?
Ecocheques mogen uitsluitend gebruikt worden om ecologische producten of diensten aan te kopen. De Nationale Arbeidsraad (NAR) stelt de lijst met producten en diensten op die met ecocheques gekocht kunnen worden.
De Monizze ecocheques worden aanvaard in een groot netwerk van grote ketens, maar ook in lokale handelszaken. Daarnaast betaalt u met de ecocheque ook online voor aankopen bij verschillende webshops.
Ontdek ons offline netwerk hier.
Ontdek ons online netwerk hier.
Als Monizze partner, welke voordelen hebben mijn klanten?
Onze gemeenschappelijke klanten genieten van een uitstekende dienstverlening dankzij onze digitale oplossingen. Dit tegen een zeer concurrentiële prijs.
Ik wil mijn werknemers Monizze maaltijdcheques toekennen. Hoe kan ik klant worden?
Monizze klant worden kan via deze link .