< Terug

Monizze, Joyn en Payconiq geven lokale handelaars duw in de rug

Dat het barre tijden zijn voor zowat alle kleinhandelaars, lokale winkeliers en horeca-uitbaters, hoeft geen betoog: na maanden lockdown en met de reële dreiging van een tweede besmettingsgolf en bijbehorende beschermingsmaatregelen, hebben velen onder hen weinig of geen financiële ademruimte meer. Een kaalslag dreigt zo, met alle gevolgen voor het lokale economische weefsel.

Om lokale handelaars overal ter lande in de kijker te zetten in deze onzekere tijden, lanceren de drie digitale spelers, Monizze, Joyn en Payconiq “Uit Liefde Voor Lokaal”.

Ze verspreiden onder hun gebruikers een magazine met kortingsbonnen. Dat moet consumenten ertoe aanzetten om de deelnemende winkels te bezoeken. Daarnaast worden er “Uit liefde voor lokaal”-stickers verspreid. Handelaars kunnen die op hun etalage kleven en er bovendien een prijs mee winnen door deel te nemen aan een wedstrijd op Facebook.

Ook zijn in winkelstraten en handelskernen over heel het land tijdelijke markeringen in de vorm van hartjes aangebracht, onder meer in Mechelen, Hasselt, Aalst en Kortrijk maar ook Charleroi, Mons en enkele Brusselse gemeenten.

 

Meer te weten te komen over Uit Liefde Voor Lokaal