Wie bent u?
Binnen welke termijn worden Monizze-kaarten geleverd?
De Monizze–kaarten worden steeds geleverd binnen de tien werkdagen na ontvangst van de kaartbestelling.
Waar kan ik betalen met de Monizze ecocheques?
Hoe breng ik als Monizze partner een klant aan?
Dit doet u volledig automatisch via onze op maat gemaakte partnerpagina, of per mail via uw vaste contactpersoon. U kan ook steeds een mail sturen naar partner@monizze.be.
Contacteer ons partner-team om uw partnerpagina aan te maken.
Als Monizze partner, welke voordelen hebben mijn klanten?
Onze gemeenschappelijke klanten genieten van een uitstekende dienstverlening dankzij onze digitale oplossingen. Dit tegen een zeer concurrentiële prijs.
Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.