Het beheer van mijn medewerkers

Het leven van een bedrijf kent altijd een zeker verloop. Een gemakkelijk beheer van de extralegale voordelen van uw medewerkers bij hun ontslag of aanwerving is dus noodzakelijk. Ontdek hieronder ook wat u moet doen indien een kaart beschadigd raakt of verloren gaat.

 

Wat moet ik doen als een werknemer mijn bedrijf verlaat?

Wanneer een werknemer uw onderneming verlaat, dan kunt u diens contract probleemloos beëindigen in uw klantenzone. Surf daarvoor naar het tabblad “Werknemers” en selecteer daar de werknemer die gaat vertrekken. U kunt dan klikken op “Uit dienst” en bevestigen. De kaart van de werknemer wordt niet geblokkeerd door deze beëindiging van het contract. Hij kan dus blijven genieten van de voordelen die hij tevoren heeft ontvangen.

Let er wel op dat u zijn kaart per ongeluk niet blokkeert. De werknemer moet zijn gekregen cheques immers nog kunnen gebruiken.

 

Wat moet ik doen als ik een nieuwe medewerker in dienst neem?

Heeft uw bedrijf net een nieuwe werknemer aangeworven? Er zijn dan twee situaties mogelijk:

    1. 1. Uw nieuwe werknemer heeft van zijn vorige werkgever al een Monizze-kaart gekregen:

Stuur ons in dat geval een e-mail op supportclient@monizze.be waarin u volgende informatie vermeldt:

      • De naam en voornaam van de werknemer
      • De naam van zijn vorige bedrijf
      • Uw ondernemingsnummer

Wij doen dan het nodige om deze nieuwe werknemer aan uw account te koppelen.

 

    1. 2. Uw nieuwe werknemer heeft nog geen Monizze-kaart:

Bestel een nieuwe kaart vanuit uw klantenzone.

 

Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn medewerker verloren gaat of gestolen wordt?

Bij verlies of diefstal van de kaart van een van uw medewerkers kunt u die kaart blokkeren vanuit uw klantenzone. Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.

Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren vanuit zijn eigen klantenzone, de mobiele app of per telefoon.

 

Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn medewerker beschadigd raakt, stuk gaat of geweigerd wordt?

Als de kaart van uw werknemer beschadigd raakt, stuk gaat of geweigerd wordt, laat hem zijn kaart dan per post naar ons opsturen op dit adres: Roger Vandendriesschelaan 18, 1150 Sint-Pieters-Woluwe. Wij kunnen ze dan testen en indien nodig een nieuwe bestellen.

 

Vindt u geen antwoord op uw vraag over het beheer van de extralegale voordelen van uw medewerkers? Neem contact met ons op.