Ontdek uw gloednieuwe mobiele Monizze-app!

close

FAQ

Hoe kunnen wij u als werkgever helpen met uw bestellingen?

Verfijn uw zoekopdracht

Hoe kan ik details van mijn bestellingen raadplegen?

Wilt u een overzicht raadplegen van de cheques die per werknemer zijn besteld? Ga dan naar het tabblad “Bestellingen” in uw klantenzone. Daar raadpleegt u voor elke geplaatste bestelling de details door het xls-rapport te downloaden.  

Moet ik voor elk product een aparte Monizze-kaart bestellen?

De Monizze-kaart is multifunctioneel: maaltijdcheques, ecocheques en cadeaucheques worden allemaal op dezelfde Monizze-kaart opgeladen. Monizze-kaarten worden niet besteld per productcategorie, maar wel per werknemer.   

Voor Activ’ (sport- en cultuurcheques) is er geen Monizze-kaart nodig. Uw medewerkers kunnen via het online Activ’ platform van dit voordeel genieten. 

Wanneer worden de cheques opgeladen op de Monizze-kaarten van mijn medewerkers?

De cheques worden steeds opgeladen binnen de 48u na ontvangst van uw betaling.

Hoe plaats ik een bestelling van cheques bij Monizze?

Er zijn twee manieren om cheques te bestellen bij Monizze:

  1. Via uw sociaal secretariaat: Het is mogelijk om de cheques automatisch te bestellen via uw sociaal secretariaat. Neem contact op met uw sociaal secretariaat als u hiermee wilt starten. 
  2. Via uw klantenzone: u kan de cheques zelf bestellen via uw klantenzone. Dit kan manueel of via een Excel-bestand. Ga hiervoor naar het tabblad “Bestellingen” en selecteer het gewenste product. U kunt uw bestelling invoeren op de pagina of u kunt via een Excel-bestand werken, door te klikken op “Bestand importeren” en vervolgens de stappen te volgen. Bekijk onze korte video over hoe u uw cheques gemakkelijk zelf bestelt.

Naar welk adres worden de Monizze-kaarten verstuurd?

De Monizze-kaarten worden verstuurd naar het adres van uw bedrijf. Als u wilt dat de Monizze-kaarten naar de adressen van uw werknemers worden verzonden, moet u dit aanvragen door contact op te nemen met onze supportdienst.

Binnen welke termijn worden Monizze-kaarten geleverd?

De Monizzekaarten worden steeds geleverd binnen de tien werkdagen na ontvangst van de kaartbestelling.  

Hoe kan ik Monizze-kaarten bestellen?

Monizze-kaarten bestelt u via uw klantenzone.  

U kunt de Monizze-kaarten manueel bestellen of een Excel-bestand met een standaard bestelformulier downloaden. Wanneer u een groot aantal Monizze-kaarten moet bestellen, raden wij het bestelformulier aan:

  • Manuele bestelling: klik in het tabblad “Werknemers” op “Werknemer toevoegen” en volg de instructies. U kunt uw bestelling voltooien door te klikken op “Bevestigen” of u kunt meer Monizzekaarten bestellen door te klikken op “Nog een kaart toevoegen”.
  • Bestellen via een Excel-bestand: ga naar het tabblad “Bestellingen”, selecteer een product en klik nadien op “Bestand importeren”. Download het standaard bestelformulier en vul de kolommen aangeduid in het geel in. Eens het bestand is ingevuld, kunt u het als “Nieuwe bestelling uploaden”. 

U kunt de bestelling en productie van uw Monizze-kaarten op elk moment controleren in uw klantenzone. Surf daarvoor naar het tabblad “Werknemers” en klik dan op “Overzicht kaartproductie”. Daar vindt u de productiedatum en verwachte verzenddatum van uw Monizzekaarten.  

Vindt u het antwoord op uw vraag niet?

Contacteer onze experts