Mijn klantenzone myMonizze

Monizze geeft werknemers een persoonlijk account waarop ze hun resterende saldo, hun transacties en de vervaldatum van hun Maaltijd, Eco, Cadeau, Activ’ en Consumptie voordelen kunnen bekijken. Die klantenzone heet myMonizze.

 

Hoe kan ik inloggen?

Inloggen op uw account is heel eenvoudig. Surf gewoon naar https://www.monizze.be/nl/login. Vul vervolgens uw e-mailadres of gsm-nummer in (waarmee u uw Monizze-kaart geactiveerd hebt). U hebt ook het wachtwoord nodig dat u bij de activering van uw kaart hebt ontvangen.

 

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Wilt u uw wachtwoord veranderen? Surf naar uw klantenzone en klik daar op het tabblad “Profiel”. Na bevestiging van uw adres kunt u een nieuw wachtwoord kiezen. Dat moet u twee keer invullen om zeker te zijn dat het juist is.

Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op “Wachtwoord vergeten” en kies een van de twee mogelijkheden:

  • Via uw e-mailadres (gratis)
  • Via uw gsm-nummer (betalend)

U ontvangt daarop uw nieuwe wachtwoord.

 

Waar kan ik toegang krijgen tot mijn kortingsbonnen?

Als u in het bezit bent van Maaltijd, Eco, Cadeau, Activ’ of Consumptie voordelen van Monizze, dan kunt u tevens genieten van allerlei kortingen bij onze partners. Zin om daarvan gebruik te maken? U vindt uw verschillende kortingsbonnen in het tabblad “Coupons” in uw account myMonizze.

 

Hoe krijg ik toegang tot het activ’ platform?

Het Activ’ platform is toegankelijk vanuit de Monizze-app of uw persoonlijke ruimte myMonizze. Log in en klik vervolgens op de blauwe Activ’ knop. Voor alle vragen met betrekking tot het Activ’ platform zelf, vindt u een specifieke FAQ onderaan de homepage van het platform.

 

 

Vindt u geen antwoord op uw vraag over het gebruik van uw klantenzone myMonizze? Neem contact met ons op.