Ontdek uw gloednieuwe mobiele Monizze-app!

close

FAQ

Hoe kunnen wij u als werkgever helpen met uw klantenzone?

Verfijn uw zoekopdracht

Waarom krijgt mijn Monizze-account binnenkort een nieuwe look?

De nieuwe look van de Monizze-loginpagina is bedoeld om uw gebruikerservaring te verbeteren. Uw inloggegevens blijven dezelfde. U logt zich in zoals u gewoonlijk doet, met dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord.

Hebt u toegang tot verschillende Monizze-platformen? Zich inloggen wordt binnen enkele dagen nog gemakkelijker. Al uw toegangen worden gecentraliseerd via één loginpagina, u zult zich niet elke keer opnieuw moeten inloggen. Uw inloggegevens blijven dezelfde en uw verschillende accounts worden samengevoegd. U zult dan één login hebben.

Hoe kan ik mijn facturen via domiciliëring betalen? 

Activeer gemakkelijk de domiciliëring via itsme met Twikey!

  1. Klik op de startpagina van uw klantenzone op “Domiciliëring”
  2. Klik op “Domiciliëring activeren”
  3. Controleer uw gegevens en klik op “Activeren op Twikey”
  4. Volg de stappen en bevestig uw domiciliëring via Itsme
  5. U ontvangt het ondertekende mandaat voor domiciliëring via e-mail

Of bekijk deze korte video om te weten hoe u de domiciliëring activeert!

Activeer de domiciliëring met Twikey!

Hoe kan ik mijn facturen op mijn klantenzone raadplegen en downloaden?

Via uw klantenzone kunt u alle facturen en creditnota’s raadplegen en downloaden. Via het tabblad “Facturen” zijn uw facturen zowel in pdf- als in xml-formaat beschikbaar.

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord voor mijn klantenzone aanvragen?

Als u uw wachtwoord vergeten bent, stelt u een nieuw wachtwoord in via de knop “Wachtwoord vergeten”. U dient uw e-mailadres te bevestigen in het daarvoor voorziene veld. De instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord worden vervolgens per mail verstuurd.  

Hoe kan ik andere werknemers toegang geven tot de klantenzone?

Via uw klantenzone beheert u de emailadressen die toegang hebben tot de klantenzone. Er kunnen gebruikers worden toegevoegd of verwijderd.  

U dient hiervoor in te loggen en vervolgens onder het tabblad “Mijn onderneming” op “Toegang” te klikken. Via de knop “Toegang toevoegen voor gebruiker” voegt u nieuwe gebruikers toe.

Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen via mijn klantenzone?

Via uw klantenzone kunt u alle bedrijfsgegevens (adres, e-mailadres, contactpersonen, …) aanpassen in het tabblad “Mijn onderneming”.

Hoe kan ik inloggen op mijn klantenzone?

U logt zich in op uw klantenzone met uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord die u bij uw opstart bij Monizze hebt ontvangen.

  • Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuw wachtwoord instellen via de knop “Wachtwoord vergeten”.  
  • Als u uw e-mailadres vergeten bent, kunt u één van onze experten contacteren via dit contactformulier.

Vindt u het antwoord op uw vraag niet?

Contacteer onze experts