Mijn persoonlijke gegevens

Om u een oplossing op maat te kunnen bieden, vragen wij u om in uw account myMonizze enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Hoe kunt u die wijzigen? En zijn uw gegevens wel veilig?

 

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Na het inloggen in uw klantenzone myMonizze ziet u het tabblad “Profiel”. Als u daarop klikt, krijgt u toegang tot enkele persoonlijke gegevens, zoals uw telefoonnummer en/of uw e-mailadres. U kunt ze aanpassen en die wijzigingen vervolgens bevestigen door te klikken op de knop “Bevestigen”.

 

U kunt heel gemakkelijk uw persoonlijke gegevens ook via uw mobiele app aanpassen. Op uw mobiele app kiest u “instellingen”, het laatste pictogram van de onderstaande menu-bar. Als u op “instellingen” heeft geklikt, ga dan op “Mijn rekening”. Daar vindt u uw persoonlijke gegevens terug.

 

Wat moet ik doen als ik van werkgever verander?

Als u beslist om uw bedrijf te verlaten, dan kunt u ons een e-mail sturen op support@monizze.be met daarin de volgende informatie:

  • Uw voornaam
  • Uw naam
  • De naam van het bedrijf waar u vertrekt
  • De naam van het nieuwe bedrijf waar u gaat werken (indien van toepassing)

Let er goed op dat u uw kaart niet blokkeert zodat u de geldige cheques nog kunt gebruiken.

 

De werkgever waar u vertrekt, kan uw ontslag ook zelf aangeven vanuit zijn eigen klantenzone.

 

Zijn mijn gegevens beschermd?

In navolging van de wet van 8 december 1992 tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer garandeert Monizze dat uw persoonlijke gegevens worden beschermd zodat ze nooit worden gewijzigd of aan onbevoegden worden meegedeeld.

 

Vindt u geen antwoord op uw vraag over het beheer van uw persoonlijke gegevens in uw account myMonizze? Neem contact met ons op.