Wie bent u?
Hoe kan ik inloggen op mijn klantenzone?
U logt zich in op uw klantenzone met uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord die u bij uw opstart bij Monizze hebt ontvangen.
- Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuw wachtwoord instellen via de knop “Wachtwoord vergeten”.
- Als u uw e-mailadres vergeten bent, kunt u één van onze experten contacteren via dit contactformulier.
We hebben de Monizze-kaart van onze werknemer (nog) niet ontvangen.
U moet ongeveer 10 werkdagen rekenen voor de productie en levering van een nieuwe Monizze-kaart. Via uw klantenzone raadpleegt u gemakkelijk de kaartproducties en verzenddata van de Monizze-kaarten van uw werknemers. Ga hiervoor naar het tabblad “Werknemers” en klik op “Kaart creaties”.
Is de verzenddatum al geruime tijd verstreken, maar hebt u de kaart niet ontvangen? Neem dan contact met ons op. Hou er rekening mee dat de verwerking met de post enkele werkdagen in beslag kan nemen.
Hoe kan ik mijn Monizze-kaart blokkeren bij verlies of diefstal?
Is uw Monizze-kaart verloren of gestolen? Er zijn verschillende manieren om ze meteen te blokkeren:
- Via de mobiele app onder “Mijn Kaarten”
- Via MyMonizze op de startpagina via “Kaart blokkeren”
- Via onze klantendienst via het nummer +32 (0)78 05 33 77 (van maandag tot zaterdag tussen 8u30 en 18 uur). Vergeet uw rijksregisternummer niet klaar te houden wanneer u ons contacteert.
- Telefonisch door te bellen naar Card Stop op het nummer +32 (0)78 170 170 (7 dagen op 7 de klok rond)
Uw werkgever kan uw kaart ook zelf blokkeren via zijn eigen klantenzone.
Hoe kan ik mijn facturen via domiciliëring betalen?
Activeer gemakkelijk de domiciliëring via itsme met Twikey!
- Klik op de startpagina van uw klantenzone op “Domiciliëring”
- Klik op “Domiciliëring activeren”
- Controleer uw gegevens en klik op “Activeren op Twikey”
- Volg de stappen en bevestig uw domiciliëring via Itsme
- U ontvangt het ondertekende mandaat voor domiciliëring via e-mail
Of bekijk deze korte video om te weten hoe u de domiciliëring activeert!
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik op “Wachtwoord vergeten” wanneer u wilt inloggen op uw Monizze-account via de mobiele applicatie of de Monizze-website. K kies één van onderstaande mogelijkheden om een nieuw wachtwoord in te stellen:
- Via uw e-mailadres
- Via uw gsm-nummer
U ontvangt een link of code via mail of SMS om uw nieuw wachtwoord in te stellen.