Mijn zichtbaarheid

U moet uw Monizze-klanten duidelijk communiceren dat u dit betaalmiddel aanvaardt. Hoe kunt u dat voldoende kenbaar maken? En wordt uw zaak ook aantrekkelijker als ze aangesloten is bij Monizze?

 

Hoe kan ik mijn klanten laten weten dat ik Monizze aanvaard?

Na de activering van uw betaalterminal (voor de voordelen Maaltijd, Eco, Cadeau en Consumptie) bezorgen wij u per post ons promotiemateriaal. Al die stickers kunt u op de etalage van uw zaak, op uw betaalterminal of in de buurt van uw kassa aanbrengen zodat de gebruikers van onze kaart u duidelijk kunnen herkennen als een van onze partners.

Wat het Activ’ voordeel betreft, staat u na uw inschrijving meteen op het Activ’ platform.

Wij nemen uw zaak bovendien ook op in onze online zoekmachine en in onze mobiele app (beschikbaar voor iOS en Android).

 

Hoe kan ik het promotiemateriaal ontvangen?

Vindt u het promotiemateriaal niet meer dat na uw aansluiting naar u werd verzonden of hebt u meer stickers nodig? U kunt op elk moment het gewenste materiaal aanvragen door een e-mail te sturen naar het adres shop@monizze.be.

 

Hoe vergroot ik mijn zichtbaarheid dankzij Monizze?

Als u betalingen met de kaart van Monizze aanvaardt in uw handelszaak, gaat u ermee akkoord om deel uit te maken van onze verschillende marketingcampagnes. Zo kunnen wij uw handelszaak zowel op onze website en in onze app als in alle andere communicatiecampagnes aanduiden als lid van ons aanvaardingsnetwerk. Die acties hebben als bijkomend voordeel dat ze zichtbaarheid en extra bekendheid bij onze klanten genereren.

 

Vindt u geen antwoord op uw vraag over de zichtbaarheid van uw aansluiting bij Monizze? Neem contact met ons op.