Mijn persoonlijke gegevens

Bij uw aansluiting bij Monizze moest u enkele persoonlijke gegevens rond het beheer van uw zaak meedelen. Die kunnen achteraf natuurlijk veranderen. Wat moet u dan doen?

 

Wat moet ik doen als mijn bankrekeningnummer of adres verandert?

Als uw bankrekeningnummer veranderd is sinds uw aansluiting, stuur ons dit formulier volledig ingevuld en ondertekend per e-mail op shop@monizze.be

Als uw adres veranderd is, stuur ons dan een e-mail op shop@monizze.be met daarin de volgende informatie:

  • De naam van uw zaak
  • Het ondernemingsnummer of klantnummer dat op uw rekeningoverzicht staat
  • Uw vorig adres
  • Uw nieuw adres

 

Wat moet ik doen als ik mijn activiteit stopzet?

Als u om de ene of andere reden uw activiteit moet stopzetten, gelieve EPS daar dan zo snel mogelijk van op de hoogte te brengen. U kunt ons ook een e-mail sturen op shop@monizze.be.

 

Wat moet ik doen als ik een handelszaak overneem waar de Monizze-kaart al aanvaard wordt?

Als u zich in dat geval zelf ook wilt aansluiten bij Monizze, moet u alsnog een aansluitingsaanvraag indienen. U kunt daarvoor het formulier invullen dat beschikbaar is op het adres https://www.monizze.be/nl/accept/ of u kunt in ons Document Center het aansluitingscontract downloaden en volledig ingevuld terugsturen naar shop@monizze.be.

 

Vindt u geen antwoord op uw vraag over het beheer van uw persoonlijke gegevens als handelaar? Neem contact met ons op.