Ontdek uw gloednieuwe mobiele Monizze-app!

close

FAQ

Hoe kunnen wij u als werknemer helpen met de reactivering van uw cheques?

Verfijn uw zoekopdracht

Hoe reactiveer ik mijn cheques via de Monizze app?

  1. Open uw Monizze app
  2. Ga naar de Hub en klik op “Reactivering”
  3. Selecteer een een vervallen transactie die u wenst te reactiveren
  4. Klik op “Reactiveer” en klaar!

Ik heb een reactivering van mijn maaltijdcheques aangevraagd de dag nadat ze waren verlopen. Hoe bereken ik de nieuwe geldigheid?

Wij informeren u over uw nieuwe geldigheidsdatum zodra de reactivering van kracht is. Om uw nieuwe geldigheidsdatum te berekenen, hier een voorbeeld:

  • €13 aan ecocheques: vervaldatum 30 januari 2023
  • Aanvraag tot reactivering ingediend op 13 februari 2023
  • Aanvraag tot reactivering verwerkt op 15 februari 2023
  • €13 aan ecocheques opgeladen op uw account met een nieuwe geldigheidsdatum van 15 mei 2023

In elk geval zal de reactiveringsdatum van uw cheques zichtbaar zijn in uw mobiele applicatie van Monizze of uw MyMonizze.

Hoe weet ik of ik mijn cheques kan reactiveren? Als mijn cheques vervallen zijn, verdwijnen ze dan uit mijn app? Hoe identificeer ik deze?

Als sommige van uw cheques zijn vervallen, ziet u een regel met het woord “Expiration” in de lijst van transacties – hetzij op uw mobiele applicatie van Monizze, hetzij op uw MyMonizze, hetzij op de vele apps waarmee u uw saldo kunt raadplegen zoals KBC, Belfius, Payconiq, …

De datum en het bedrag worden vermeld, en u kunt deze informatie gebruiken bij het aanvragen van uw geldigheidsverlenging.

Ik heb een reactivering aangevraagd. Wanneer begint de nieuwe geldigheid?

De aanvraag tot reactivering wordt binnen 10 werkdagen verwerkt. U wordt geïnformeerd zodra de reactivering van kracht is. U ziet het saldo van uw cheques opnieuw op uw mobiele applicatie van Monizze of uw MyMonizze.

Als ik cheques heb die op 15 september 2022 zijn vervallen en het is 14 december 2022, kan ik ze dan reactiveren?

Ja. U kunt uw cheques tot 3 maanden na hun vervaldatum reactiveren. Na het verstrijken van de periode van 3 maanden is reactivering niet meer mogelijk.

Ik heb de cheques waarvoor ik al 3 maanden reactivering had aangevraagd niet kunnen gebruiken. Kan ik een tweede reactivering aanvragen?

Nee. Een reeds gereactiveerde cheque kan niet een tweede keer worden gereactiveerd.

Kan ik een verlenging aanvragen van mijn cheques die binnenkort vervallen?

Nee. Alleen voor reeds vervallen cheques kan een aanvraag tot reactivering worden ingediend.

Tot wanneer kan ik een aanvraag indienen om mijn vervallen cheques te reactiveren?

U kunt uw cheques tot 3 maanden na hun vervaldatum reactiveren.

Welke soorten cheques kunnen gereactiveerd worden?

Maaltijd-, eco- en consumptiecheques.

Vindt u het antwoord op uw vraag niet?

Contacteer onze experts